Hoe vaak stel jij deze vraag aan een kind in je groep? Vertel eens je verhaal. Het verhaal over jezelf.
We denken dat je prachtige dingen gaat ontdekken. Ontdekkingen die zorgen voor een beter begrip. Echter, er gebeurt meer. Het verhaal van het kind brengt niet alleen jou iets. De ruimte die het kind krijgt om zijn of haar eigen verhaal aan jou te vertellen, brengt het kind ook iets. Wat dan, vraag je je misschien af?
Ik word gehoord, er wordt naar mij geluisterd.
Ik doe ertoe, ik mag mijn verhaal vertellen.
Wezenlijke ervaringen die kinderen hun leven lang mee zullen nemen.
Hoe zit het met de schoolleider?
Hoe vaak stel jij deze vraag aan een collega? Vertel eens je verhaal. Het verhaal over jezelf.
We denken dat je prachtige dingen gaat ontdekken. Ontdekkingen die zorgen voor een beter begrip. Echter, er gebeurt meer. Het verhaal van je collega brengt niet alleen jou iets. De ruimte die je collega krijgt om zijn of haar eigen verhaal aan jou te vertellen, brengt je collega ook iets. Wat dan, vraag je je misschien af?
Ik word gehoord, er wordt naar mij geluisterd.
Ik doe ertoe, ik mag mijn verhaal vertellen.
Wezenlijke ervaringen die mensen hun leven lang mee zullen nemen.
Hoe zit het met jou?
Hoe vaak stel jij deze vraag aan een ander?
Vertel eens je verhaal.
Vertel eens het verhaal over jezelf.